loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 68 دوشنبه 01 خرداد 1402 نظرات (0)

بهترین کیفیت تصویر تلویزیون کدام است؟ این کیفیت با رزولوشن پایین دیگر در تلویزیون های جدید امروزی وجود ندارد و فیلم های دی وی دی قدیمی از این کیفیت برخوردار هستند. در پاسخ به این سوال ابتدا شما را با انواع کیفیت تصویر تلویزیون آشنا می کنیم. کیفیت فول اچ دی از اچ دی بالاتر است و دارای رزولوشنی با 1920 پیکسل افقی و 1080 پیکسل عمودی می باشد. به عبارت دیگر صفحه نمایشهای با کیفیت فول اچ دی از دو میلیون پیکسل تشکیل شده اند. اچ دی در مقایسه با کیفیت های دیگر پایین ترین وضوح صفحه نمایش را به خود اختصاص داده است. در واقع اچ دی فیلم ها را در قالب Widescreen در اختیار شما قرار می دهد. از نکات مهم دیگری که هنگام خرید در نمایندگی تلویزیون سامسونگ باید به آن دقت کنیم کیفیت تصویر تلویزیون می باشد.با توجه به تنوع مدل های تلویزیون سامسونگ ممکن است این سوال برای شما پیش آید که بهترین کیفیت تصویر تلویزیون کدام است؟ HD مخفف عبارت High Definition می باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 48 اینچ سه بعدی

طراحی خاص آن نیز آن را از سایر مدل های حجیم تر متفاوت می کند. اگرچه روشنتر از آن تلویزیون ها است، اما همچنان روشنایی و محدوده دینامیکی برای استفاده واقعی از محتوای HDR را ندارد. سری Q60A سامسونگ در مجموعه ای از اندازه ها، از 43 اینچ تا 85 اینچ عرضه میشود. در حالی که رنگ و روشنایی اضافی عالی است، شما قطعاً برای آن در مقایسه با مدل های سطح ابتدایی سایر مارک ها هزینه پرداخت می کنید. Q60A انتخاب خوبی است اگر سامسونگ می خواهید و از طراحی و ارتقاء ویژگی های آن (مانند کنترل از راه دور خورشیدی) نسبت به مدل های ارزان تر استقبال می کنید. قطعاً عملکرد بهتری نسبت به یک تلویزیون معمولی «قیمت مناسب» ارائه می کند، اما نسبت به مارک های غیر سامسونگ ارزش بدتری دارد. Q60A تقریباً دو برابر گرانتر از اندازه مشابه TCL 4-Series و Vizio V-Series است، اما کیفیت تصویر کلی آن دو برابر خوب نیست.

حال با شناخت کلی از این برندها میتوان تصمیم معقولتری در مورد خرید تلویزیون داشت. به این ترتیب شما میتوانید به تصمیمی کاملاً درست دست پیدا کنید و مشکلی در مراحل خرید نداشته باشید. به طور مثال بسیاری از سایزها و امکاناتی را که آل جی دارد، سامسونگ و سونی ندارند، و یا بر عکس. ابر کارخانههای تولید تلویزیون در جهان یعنی ال جی، سامسونگ و سونی همه نیازهای شما را کاملاً برطرف خواهد کرد. تلویزیونهای ال جی، سامسونگ و سونی از لحاظ فروش در ایران موقعیت بسیار مناسبی دارند و زوم اصلی بر روی این موارد انجام میشود. سطح رضایت مندی مصرف کنندهها در این جدول جای گرفته و به تاکید کمک شایانی به انتخاب بهتر خواهد کرد. امکان تعمیر و دست یابی به قطعات جانبی این برندها بسیار راحتتر انجام شده و بدون شک ارزش خرید بیشتری دارند. این فروشگاه از کادری بسیار مجرب با بیش از 8 سال سابقه در فروش لوازم صوتی و تصویری توانایی ارائه مشاوره خرید به بهترین نحو ممکن و همچنین پیشنهاد بهترین گزینهها را خواهند داشت. البته این مدلها نیز ایراداتی دارند و کامل نیستند. در این بخش میخواهیم از نظرات مشتریان آف خرید و جمع بندی آن با نظرات مصرف کنندههای جهانی در خصوص برندهای متفاوت برای انتخاب برند محبوب استفاده کنیم. در ادامه قصد داریم تمامی این برندها را در ویژگی ها و قابلیت های متفاوت مقایسه کنیم تا شما به خرید بهتری دسترسی داشته باشید. شما قادر هستید علاوه بر مطالعه این مقاله و رسیدن به تصمیم درست، با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید نیز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. برندهای متفاوت در سطح جهان طرفداران و علاقه مندان متعدد بسیاری را دارد و تعصب بسیاری را نسبت به این برندها دارند. برندهای ال جی و سامسونگ و سونی بدون شک اصلیترین گزینههای خرید هستن و بدون شک از تمامی مدلها فروش بیشتری دارند.

این روزها شاهد رونمایی و معرفی نسل جدید اسمارت فون ها هستیم که کاربرد و کارکرد آنها در زمینه های مختلف به بیشترین میزان ممکن افزایش یافته است و می توانید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. روش هایی که در چند سال اخیر رونمایی شدند، یا وصل نمی شدند و یا در صورت وصل شدن، بسیار کند و آهسته بودند که گویی شما در حال تماشای صحنه آهسته هستید. 4- گوشی شروع به Scan کردن دیوایس های مرتبط می کند و در طی چند ثانیه می توانید نام تاویزیون را مشاهده کنید که باید بر روی آن کلیک کنید تا هر دو به یکدیگر Connect شوند. 3- همانند تصویر ذیل، گزینه Smart View را در گوشی فعال کنید و سپس گزینه Connect to Tv را انتخاب کنید. 1- ابتدا باید وارد تنظیمات تلویزیون شوید و سپس تلویزیون را با استفاده از کابل لن یا وای فای به اینترنت متصل کنید. اما اکثر این برنامه یا جایگزین شده اند و یا ارتقا پیدا کرده اند که عموم کاربران می توانند از آنها در این راستا استفاده کنند. هم اکنون گوشی شما به تلویزیون متصل شده است و می توانید محیط کاربری گوشی را در تلویزیون مشاهده کنید. 2- گوشی را به مودمی که تلویزیون را به آن متصل کرده اید، متصل کنید. 5- در مرحله اول Pair شدن گوشی و تلویزیون، کد 4 رقمی بر روی تلویزیون (نسل جدید) مشاهده خواهید کرد که باید آنرا در گوشی وارد کنید تا عملیات اتصال به تلویزیون انجام شود.

رسانه مستقل بیلبیلک قصد دارد با بررسی و مقایسه تلویزیون دوو با سامسونگ، شما را در تجربه یک انتخاب مطمئن و قاطعانه همراهی کند! درصورتی که تلویزیون شما از نوع 4K باشد و شما قصد تماشای فیلمی با کیفیت HD داشته باشید، این تلویزیون به قدری کیفیت فیلم را بالا میبرد که به نظر شما این فیلم در حد 4K خواهد بود. هوش مصنوعی یک تکنولوژِی بسیار جالب است که تصاویر را بسیار زیبا و شفافتر به نمایش درمیآورد. در میان محصولات دوو، مدلهای مختلفی وجود دارد که کیفیت تصویر آنها از Full HD عبور کرده و به سطح Ultra HD رسیده است. یکی از محبوبترین محصولات این دو ابرشرکت کرهای، تلویزیونهای تولیدی آنهاست. مزایای تلویزیون دوو در مقایسه با سامسونگ· سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر از هوش مصنوعی بهره میبرد. در مقایسه تلویزیون دوو با سامسونگ در وهله اول به بررسی دقیق سطح کیفیت تصاویر آنها میپردازیم. در برخی از مدلهای برند دوو، رنگ تصاویر بسیار زنده به نظر میآید و این همان چیزی است که کاربران و مصرفکنندگان به دنبال آن هستند. امروزه شاید کمتر کسی مقایسه تلویزیون دوو با سامسونگ را تجربه نکرده باشد.

قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ فول اچ دی سامسونگ

پیشرفت تکنولوژی و کامل شدن دانش، همیشه به نفع مصرف کننده بوده است. اولین گزینه در خرید تلویزیون توجه به برند تلویزیون است. توجه به سابقه تولید کننده و بر جای گذاشتن نامی درخشان، میتواند کمک شایانی در انتخاب بهتر مصرف کننده داشته باشد. رقابت در بین تولید کنندهها موجب ایجاد تلویزیونهایی با کیفیت و بی نظیر شده است. این تولید کنندهها با ایجاد قابلیتهای متفاوت و ویژگیهای منحصر به فرد هر کدام، کیفیت و کارایی متفاوتی را ایجاد کردهاند. با افزایش علم در مورد تلویزیونها، تولید کنندهها حال به قابلیتهایی دست یافتهاند که تماشای تلویزیون هیچ ضرر و یا عیبی ایجاد نکند. مصرف کننده توان خواندن متنهای طولانی را نداشته و بیشتر به سوی فیلمها و یا ویدئوهای آموزشی سوق داده میشود. بحث بر انگیز ترین مورد در خرید تلویزیون برند آن است. دنیای دیجیتال امروز تمام مردم را به خواننده بودن، بیننده کرده است. در کشور عزیزمان ایران نیز اکثر این برندها یافت میشود و در معرض خرید قرار گرفتهاند. تولید کنندههای بسیاری در زمینه ساخت «تلویزیون» فعالیت دارند.

 

همین موضوع باعث میشود که پیسکلها به طور مستقل فعالیت کنند و دقت رنگ، کنتراست و شارپنس بسیار عالی داشته باشند. کیفیت تلویزیونهای اولد واقعا بیشتر از فناوریهای دیگر است و به خصوص تماشای رنگ مشکی در این تلویزیونها لذت بسیار زیادی دارد. پس به طور کلی همیشه رزولوشن بالاتر یعنی کیفیت بیشتر! وقتی پای وضوح تصویر به میان میآید، وسواسهای موقع خرید تلویزیون بیشتر میشود. اگر هر اینچ از یک تلویزیون را در نظر بگیریم هرچقدر که رزولوشن بیشتر باشد تعداد پیسکل بیشتری در این یک اینچ قرار میگیرد و این یعنی برای نمایش محتوا و همچنین متن و … همهی ما دوست داریم تصاویر را در واقعیترین حالت خود تماشا کنیم. به بیان ساده رزولوشن نشان دهندهی تعداد پیسکلهای نمایشگر است و هرچقدر که رزولوشن بیشتر باشد به طبع تعداد پیکسل بیشتر شده و شارپنس و کنتراست و همهی جزئیات افزایش پیدا میکند. در جدول زیر هر سه فناوری موجود را با هم مقایسه کردهایم.

این شامل آموزش فنی سه کارمند در کارخانه چینی دیگری در تیانجین 712 و تولید 82 تلویزیون در سال 1971 و توسعه تلویزیون های ترانزیستور تا سال 1975 بود. Hisense برق لوازم خانگی سهام شرکت (در حال حاضر ، Hisense Electrical Co Ltd) در ماه آوریل سال 1997 به طور عمومی در بورس اوراق بهادار شانگهای ثبت شد. زمانی که یک نشست پکن از وزارت الکترونیک خواستار توسعه بیشتر صنایع الکترونیک شهری شد. تولید تلویزیون در چین تا سال 1979 محدود شد. گروه Hisense در سال 1994 از ناآرامی در سال 1992 توسط رئیس جمهور ژو Houjian در سال 1992 آغاز شد. و یا حتی توسط Li Dezhen، مدیر دفتر الکترونیک اداره چینگدائو. شرکت هایی که از آن خریداری شده اند شامل هیتاچی، Lucent، Matsushita، NEC، سانویو، توشیبا و کوالکام هستند. اولین از بسیاری از انتقال تکنولوژی از شرکت های خارجی Hisense به منظور رقابت باقی مانده است. کارخانه رادیو چینگدائو No.2 سپس به سرعت با سایر سازندگان الکترونیک محلی ادغام شد. و تولید تلویزیون های تحت نام کارخانه عمومی تلویزیون چینگدائو در استان شاندونگ. تلویزیون های رنگی از طریق خرید یک خط تولید از Matsushita، ساخته شده است.

برای باز نمودن Quick panel، نوار بالای صفحه را به پایین بکشید و پس از آن بر روی آیکون Smart View ضربه بزنید. Phone aspect ratio ضربه بزنید. پس از انتخاب گزینه Full screen on connected device، عکس بصورت پایان ­صفحه در می ­آید. اگر می ­خواهید که پس از اتصال صفحه گوشی از راه Smart View، عکس آن بصورت تمام­ صفحه بر روی دستگاه متصل ­شده نمایش داده شود، می­ توانید گزینه «Remember settings» را فعال­ نمایید. تلفن همراه و تلویزیون میبایست به یک شبکه وای­ فای متصل شوند. لطفاً توجه داشته باشید که با اینکار امکان دارد برخی از برنامه­ ها دوباره اجرا شوند. اگر تصویری که روی صفحه تلویزیون می­ بینید کوچک میباشد، می­ توانید ابعاد عکس را تغییر بدهید. در برخی از تلویزیون­ ها امکان دارد ضروری باشد که ورودی تلویزیون را تغییر بدهید یا گزینه به ­اشتراک­ گذاری صفحه را فعال نمایید. پس از مشاهده پیام ظاهرشونده «شروع اتصال از راه Smart View»، گزینه Start now را برگزینید.

{نرم افزار اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ|تلویزیون ۴۰اینچ سامسونگ|نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی با کابل}

به هر حال با وجود زیبایی و قابلیتهای بینظیر این نوع تلویزیون ال جی، میتوان آن را در فهرست بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱ جای داد. البته این نوع تلویزیون گزینه مناسبی برای کنسولهای ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 نیست؛ زیرا نیازمند رفرش ریت متغییر تا حداکثر 120 هرتز است. به همین سبب، این نوع تلویزیونها، روشنایی بیشتر و کنتراست بهتری را نسبت به مدلهای اولد دارا هستند. تلویزیون TCL سری 6 به دلیل ویژگی THX Certified Gaming Mode بهترین تلویزیون 2021 برای گیمرها به شمار میآید. تلویزیون اولد هایسنس مدل H8G برای کسانی که به دنبال قیمت پایینتر و البته قابلیتهای بیشتری هستند، گزینه مناسبی است. شرکت TCL برای محصولات سری 6 خود از فناوری QLED Mini-LED استفاده کرده است. این مدل از تلویزیون دارای فناوری کانتومی است، به همین دلیل، روشنایی فوقالعاده بالایی دارد. این قابلیت کیفیت بالای تصاویر، روشنایی، تاخیر بسیار کم در انتقال بین محیطهای تاریک و روشن را به همراه دارد. همچنین، پردازشگر 4K، پشتیبانی از فرمتهای HDR، ویژگی دالبی ویژن، دستیار گوگل، وضوح رنگها و کیفیت بالای تصاویر از دیگر قابلیتهای تلویزیون هایسنس مدل H8G به شمار میروند.

{اتصال گوشی سامسونگ با کابل به تلویزیون|جستجوی کانال در تلویزیون سامسونگ|تلویزیون 60 اینچ سامسونگ}

همچنین در این تلویزیون برای جلوگیری از به هم ریختگی سیمها در پشت پایه تلویزیون یک جایگاه ویژه برای قرار گرفتن سیمها به کار گرفته شده است. گذشته از آن در هنگام اجرای تصاویر HDR شما میتوانید از حالتهای تصویر Dy amic، S a da d، Na u al، Movie و Filmmake استفاده کنید. از قابلیتهای دیگر این نمایشگر ریموت هوشمند و قابل شارژی است که به راحتی در هنگام اتصال کنسولهای بازی میتوانید با استفاده از آن کنسول بازی را مدیریت کنید. همچنین در این تلویزیون قدرت صدا ۶۰ وات است که با کمترین نویز و در مطلوبترین حالت صدا را ارائه میدهد. در نظر داشته باشید تأخیر ورودی در این تلویزیون در حد بسیار عالی ۹٫۰ میلیثانیه در کیفیت ۱۰۸۰p با رفرش ریت ۶۰ هرتز ارائه میشود. همچنین سامسونگ ادعا کرده که در این تلویزیون از بهترین پردازنده تصویر تولید شده استفاده کرده، که میتواند تصاویر غیر از ۴K را به ۴K تبدیل کند و در کیفیت مطلوبی ارائه دهد.

{محیط اطراف و تجربه مشاهده خود را بهبود دهید .|نحوه ی اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ|بهترین مدل تلویزیون 50 اینچ سامسونگ|تلویزیون سامسونگ چند سال کار میکند}

شما همچنین می توانید با اتصال USB یا HDD خود به پورت مخصوص آن بر روی تلویزیون از فیلم ها , عکس ها , موسیقی ها و سایر محتویات مورد علاقه خود که در آن ذخیره شده است لذت ببرید . از طراحی یک دست و منحصر به فرد این تلویزیون که نظر هر کس را به خود جذب می کند نهایت لذت را ببرید . طراحی این تلویزیون ظاهری جذاب و برتر را با قاب نازک تر برای مشاهده گسترده تر و همه جانبه که خانه شما را روشن تر می کند به ارمغان می آورد . علاوه بر این با وای فای تعبیه شده در داخل این تلویزیون شما می توانید , قابلیت های اتصال تلویزیون خود را بدون هر گونه تجهیزات خارجی ساده کنید . ال ای دی سری 6 سامسونگ برای لذتی فراتر از صفحه نمایش توسعه یافته است . محیط اطراف و تجربه مشاهده خود را بهبود دهید . این تلویزیونی ست که با محیط زندگی شما به طور کامل می آمیزد به گونه ای که هیچ انحرافی از سرگرمی های شما وجود ندارد .

سامسونگ در این مدل از تراشه SOC اختصاصی خود (Quantum AI)، با قابلیت اسکن هوش مصنوعی استفاده کرده است. نمایشگرهای Signage از طیف گستردهای از کدک های فشرده سازی، نظیر MPEG-1/2/4، H.263، H.264/AVC و UHD H.264/AVC پشتیبانی میکند. از سال 2009 تا کنون، سامسونگ به عنوان برترین سازنده نمایشگرهای Signage، از سوی موسسه IHS شناخته شده است. این تراشه در کنار 2.5 گیگابایت حافظه رم LPDDR4، یک پلتفرم سخت افزاری مناسب را در اختیار شما قرار میدهد. نمایشگرهای سری ساینیج QLED 8K را می توانید به صورت داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار دهید. نمایشگرهای Samsung Signage QLED 8K میتوانند در بخش خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرند؛ اما بهتر است که برای این منظور به سراغ QLED 8Kهای خانگی بروید. این تراشه در بخش CPU از چهار هسته Cortex A72 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بهره میبرد. نزدیک به 30 درصد بازار نمایشگرهای Signage در اختیار سامسونگ است. نرخ بهروزرسانی افقی و عمودی سری Signage به ترتیب 120 و 270 هرتز است. سیستم Upscale امکان ارتقاء تصاویر با رزولوشنهای پایینتر را ممکن میسازد.

Lj6960 آپدیت تلویزیون سامسونگ

در این آموزش ما از قابلیت بسیار راحت Smart View استفاده می کنیم. سپس از پنجره کوچک باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید. قدم دوم - نوار بالای صفحه موبایل خود را پایین کشیده و گزینه Smart View را انتخاب کنید. توصیه می شود هنگام استفاده از این قابلیت برای جلوگیری از ایجاد مشکل و لگ، گوشی را نزدیک تلویزیون بگزارید. قدم اول - مجددا وارد بخش Smart View شوید و بر روی علامت سه نقطه روی هم کلیک کنید. اما برای مدل های 2014 به بعد لازم به وارد کردن شماره 4 رقمی که روی صفحه موبایل است می باشد. نکته : اگر مدل تلویزیون شما برای سال 2011 تا 2013 می باشد باید از طریق پنجره ای که در تلویزیون باز می شود اجازه دسترسی بدهید. امکان دارد تصویری که در تلویزیون مشاهده می کنید کوچک باشد، برای حل این مشکل مراحل زیر را انجام دهید. قدم اول - تلویزیون خود را در حالت Smart View یا همان Screen mirroring قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر از گوشی های قدیمی سامسونگ استفاده می کنید این قابلیت با نام Samsung Screen Mirroring یافت میشود. قبل از شروع، تلفن موبایل و تلویزیون خود را به یک مودم وای فای مشخص وصل کنید سپس مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید. مدل تلویزیون خودتان را انتخاب کنید. قدم چهارم - در نهایت در پنجره کوچک باز شده گزینه Start now را انتخاب کنید. قدم سوم - حال یک لیست از دستگاه هایی که می توانید صفحه نمایش موبایلتان را به آن ها به اشتراک گذارید، نمایش داده می شود.

تنوع سایز در تلویزیون شیائومی مدل بالاتر خود یعنی Q70B را از پشت بسته است. دیگر لازم نیست به صفحه نمایش مشکی رنگ تلویزیون خیره شوید. کیفیت تصویر و دیزاین تلویزیون عالی بوده و بسیار مورد پسند است. سامسونگ با استفاده از One Connect تلویزیون های Lifestyle خود را به خانه هایتان می آورد. سیستم صوتی این تلویزیون بزرگترین عیبی است، که به این سری تلویزیون ها وارد است. تلویزیون هایی با ظاهری متفاوت و کارکردی جذاب و خاطره انگیز. سامسونگ با سیستم صوتی 20 وات در حق این تلویزیون QLED کم کاری کرده است. تصاویر در موقعی که نمایشگر روشن است، با کیفیت 4K نمایش داده می شوند و هنگامی که نمایشگر خاموش شود این صفحه نمایش به یک تابلوی هنری تغییر حالت می دهد. برخلاف پارسال نمایشگر The Frame سامسونگ با پنل QLED رونمایی شده است. عکس و کارهایی هنری، خلاقانه و زیبا بر روی تلویزیون نمایش داده خواهند شد و دیزاینی جذاب و به یاد ماندنی به اتاق تان می بخشند.

آیا اندروید Chromecast را پشتیبانی میکند ؟ فقط کافی است گزینه Cast را در تلفن هوشمند خود فشار دهید تا به صورت بی سیم به تلویزیون متصل شود. برای اتصال گوشی اندرویدی خود به تلویزیون در این حالت نیازی به دانگل نخواهید داشت. چگونه می توانم صفحه نمایش گوشی خود را در تلویزیون نشان دهم؟ پس از آن، به سادگی کابل HDMI را از آداپتور USB به HDMI ببرید و آن را به HDTV خود وصل کنید. اگر تلفن شما دارای پورت USB-C است، می توانید این آداپتور را به گوشی خود وصل کنید و سپس یک کابل HDMI را به آداپتور وصل کنید تا به تلویزیون وصل شوید. اگر دستگاه Android دارای نسخه Android 2.3 یا جدیدتر باشد و نسخه iOS 7.0 یا بالاتر برای دستگاه تلفن همراه Apple iOS، عملکرد داخلی Chromecast کار می کند. تلفن شما باید از حالت HDMI Alt پشتیبانی کند، که به دستگاه های تلفن همراه امکان خروجی ویدیو را می دهد. مطمئن شوید که هر دو در یک شبکه WiFi هستند. رایانه شما آداپتور و دستگاه صوتی یا تصویری متصل به آن را تشخیص می دهد. با مبدل USB به HDMI می توانید هر دستگاه HDMI را با پورت USB خود اجرا کنید. ساده ترین گزینه آداپتور USB-C به HDMI است. آیا می توانیم USB را به HDMI تبدیل کنیم؟ آیا HDMI و USB یکی هستند؟ تفاوت بین کابل HDMI و USB چیست؟ چگونه گوشی خود را به تلویزیون قدیمی (غیر هوشمند) وصل کنم؟

{اگر ارتباط برقرار بود، کلید Exit را کلیک کنید و خارج شوید.|چطور تلویزیون سامسونگ را به گوشی وصل کنیم|تلویزیون سامسونگ زیرنویس فارسی|نحوه استفاده هارد در تلویزیون هوشمند سامسونگ}

در منوی Setup، گزینه Network selection را انتخاب و از گزینههای موجود Cable را انتخاب کنید. در صورت اتصال مشخصات اتصال به شبکه را نمایش داده خواهد شد. اگر ارتباط برقرار بود، کلید Exit را کلیک کنید و خارج شوید. سپس وارد قسمت Cable Network setup شوید و گزینه Network Test را انتخاب کنید. در صورت برقراری ارتباط با اینترنت در کنار گزینههای موجود تیک خواهد خورد. ۳- بعد از آن وارد قسمت Cable Network setup شوید و Internet Protocol setup را در حالت Auto setup قرار دهید. ۱- کلید Menu را روی کنترل تلوزیون انتخاب و با وارد شدن به قسمت Setup بر روی OK کلیک کنید. برای کنترل ارتباط کلید “Menu” را روی کنترل تلوزیون انتخاب کنید و وارد قسمت Setup شوید. اگر تنظیمIP باید در همین بخش انجام شود، Internet Protocol setup را در حالت Manual setup قرار دهید و IP مورد نظر را وارد کنید. ۴- بعد از آن میتوانید برقرار بودن اینترنت را امتحان کنید.

{قیمت تلویزیون ایرانی ارزانتر و مقرون به صرفه تر میباشد.|چرا تلویزیون سامسونگ کانال یابی نمی کند|سامسونگ تلویزیون 49 اینچ|قیمت تلویزیون سامسونگ در مشهد}

علاوه بر تمامی اینها پشتیبانی از گیرنده داخلی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال ای دی ارزان هستید خرید تلویزیون سام الکترونیک را به شما پیشنهاد میدهیم. چه پنلی در آن به کار رفته است و در چه سایزی تولید شده است دارای قیمت متفاوت میباشد. قیمت تلویزیون ایرانی ارزانتر و مقرون به صرفه تر میباشد. شما میتوانید به دنبال خرید تلویزیون ایرانی ارزان قیمت باشید یا تلویزیونهای خارجی را خریداری نمایید. همچنین برخی از تلویزیونها هستند که قطعات به کار رفته در آنها وارداتی میباشد به همین دلیل در قیمت تلویزیون تاثیر گذار خواهد بود. تلویزیون های زیبای ایرانی با توجه به اینکه تولید داخل هستند از قیمت پایین تری نیز برخوردارند. هنگام خرید تلویزیون شما با انواع و اقسام تلویزیونهای خارجی و ایرانی روبرو خواهید بود. بسیاری از تلویزیونهای ایرانی نیز دارای قیمتهای متفاوتی هستند با توجه به اینکه تلویزیون چه قابلیت و امکاناتی دارد هوشمند هست یا نه.

قیمت تلویزیون سامسونگ سری ۸

سپس گزینه Device Connection Manager را انتخاب کرده و وارد Device List شوید. برای این کار باید از یک رابط HDMI یا یک رابط گوشی به تلویزیون استفاده کنید. ۱- نوار نوتیفیکیشن بالای صفحه نمایش گوشی را پایین بکشید تا وارد تنظیمات سریع یا quick settings شوید. اتصال سریع یا Quick Connect یک قابلیت قرینهسازی صفحه نمایش در تلویزیونهای هوشمندی است که از سیستم عامل اندروید مارشمالو استفاده میکنند. اگر از یک نسخه جدید اندروید استفاده میکنید، میتوانی از طریق قابلیتهای screen mirroring، Smartview یا SmartThings گوشی را به تلویزیون وصل کنید. برای این کار، تلویزیون شما باید به همان شبکه وای-فای متصل به گوشی شما وصل شود. نکته: اگر اولین بار باشد که از این قابلیت استفاده میکنید، ممکن است نیاز به به روزرسانی گوشی خود داشته باشید. البته امکان اتصال گوشی سامسونگ به یک تلویزیونهای برندهای دیگر نیز وجود دارد. ۲- روی یکی از گزینههای Quick Connect یا Search phone and scan for nearby devices ضربه بزنید. رابطهای وایرلسی نیز وجود دارند که میتوانید از آنها برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده کنید.

  • دو HDMI (تلویزیونهای LED سامسونگ فاقد پورت HDMI eARC)
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • عدية يس تقرأ كم مرة
  • پنل ضعیف داره محافظ بگیرید

شاید باورش سخت باشد اما تاریخچه تلویزیون به یک قرن پیش باز میگردد؛ از تلویزیونهای مکانیکی گرفته تا تلویزیونهای الکترونیکی CRT، سپس تلویزیونهای پلاسما اکنون هم تلویزیونهای LCD، LED و تلویزیونهای جدید OLED، AMOLED، Super AMOLED و QLED. اکنون هم تلویزیونهای جدید OLED و QLED مهمان برخی از خانهها هستند؛ البته اکثر مردم از تلویزیونهای LED استفاده میکنند چراکه تلویزیونهای جدید OLED و QLED، تلویزیونهای گرانقیمتی هستند. تنوع بالای تلویزیونها موجب شده است که تلویزیونهای پلاسما به زبالهدان تاریخ تلویزیونها بپیوندند؛ البته تلویزیونهای پلاسما، ویژگیهای منحصربهفردی داشتند که هنوز هم از یاد مردم نرفتهاند. اگر شما هم دوست دارید با انواع صفحه نمایش تلویزیون آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. پلاسما به عنوان قدیمیترین انواع صفحه نمایش تلویزیون ، برای نمایش پیکسلها از سلولهای خاصی که دارای گازهای یونیزه یا پلاسما هستند، استفاده میکند. جدا از تلویزیونهای مکانیکی و CRT که مال خیلی وقت پیش هستند و قرار نیست به آنها اشاره کنیم، تلویزیونهای پلاسما چندین سال قبل نقش پررنگی در خانههای ایرانی داشتند. البته پس از تلویزیونهای پلاسما، تلویزیونهای LCD و LDE روانه بازار شدند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 1,181
  • بازدید سال : 17,579
  • بازدید کلی : 36,417