loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 97 سه شنبه 25 بهمن 1401 نظرات (0)

تلویزیون شیائومی 43M5 4X

xiaomi tvبرنامه کنترل شیائومی برای چه برندهایی است؟ احتمالاً برایتان سوال شده است که با استفاده از این برنامه، دستگاههای چه برندی را میتوانید مدیریت کنید. یکی دیگر از ویژگیهای مثبت mi remote پوشش بیشتر برندهاست. ، همه و همه میتوانند تحت کنترل mi باشند! تصور کنید گوشی موبایلتان در دست راست و یک ریموت معمولی هم در دست چپتان است. گوشیتان 20 درصد شارژ دارد و باتری کنترل معمولی هم ضعیف شده است. حال میخواهید شبکه تلویزیون را عوض کنید. کدامیک عملکرد بهتری دارد؟ تا آماده شوید، بیرون بروید، چند باتری تهیه کنید و برگردید و باتریها را در ریموت قرار دهید چقدر طول میکشد؟ ولی اگر گوشی را شارژ کنید چند دقیقه معطل میشوید؟ فرض کنید موبایل و کنترل هردو باهم گم شدهاند. کدامیک زودتر پیدا میشوند؟ شما میتوانید با تماسگرفتن با خطتان، گوشیتان را در عرض 30 ثانیه پیدا کنید؛ اما آیا ریموتها به این زودی و راحتی پیدا میشوند؟ جدا از آن، برخی وسایل باتریهای مخصوصی دارند که هرجایی پیدا نمیشوند؛ اما نمیتوان برای همیشه با آنها خداحافظی کرد. در این شرایط هم بهترین گزینه برای شما، استفاده از برنامه mi remote است. حالا وقت آن رسیده است که انتخاب نهاییتان را داشته باشید. آیا راحتی را دوست دارید؟ مشتاق استفاده از برنامههای نهچندان متدوال هستید؟ گوشی موبایلتان تبدیل به وسیلهای شده است که میتواند بسیاری از نیازهای روزانهتان را برطرف کند؟ اگر پاسختان به هرکدام از سوالهای قبل مثبت بود، برنامه mi remote مخصوص خود شماست!

  1. دارای 16 گیگ حافظه داخلی
  2. ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  3. تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده
  4. قیمت گذاری نامناسب و بالا

Dolby Audio نیز صدا را به صورت شفاف و طبیعی به صورت غنی منتشر می سازد. اگر سیستم صوتی و صدا برای تان در اولویت اول است حتماً همراه با این تلویزیون یک سیستم صوتی جداگانه ساندبار نیز خریداری نمایید تا در کیفیت صدای دریافتی ضعفی نداشته باشید. تلویزیون P1 شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 10 پشتیبانی میکند. شیائومی با این سیستم عامل رابط کاربری راحت و روانی دارد، با داشتن ریموت کنترل جادویی و دکمه ی کار گذاشته شده می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایید. سیستم عامل اندروید با ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین پلتفرم ها می باشد که برای تمام دستگاه ها قابل استفاده است. تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت امکان دسترسی به محتواهای مورد علاقه را برایتان فراهم می سازد. سیستم عامل Android در مدل های جدید خود از دستیار صوتی گوگل برخوردار است و شما می توانید اکثر کارهای خود را با دستور صوتی انجام دهید. بسیاری از اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی به راحتی روی تلویزیون هوشمند سونی نصب می شوند.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟

xiaomi tvنحوه اتصال گوشی به تلویزیون چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اگر شما قصد تماشای محتوایی در تلویزیون سامسونگ خود دارید اما کابلی در دسترس شما قرار ندارد می توانید از چندین طریق تلویزیون خود را به گوشی متصل کنید . روشی که شما می توانید از آن به راحت ترین شکل استفاده کنید متصل کردن موبایل به تلویزیون از طریق وای فای یا برنامه های مختلف برای متصل کردن می باشد . اگر شما قصد متصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ خود دارید در نظر داشته باشید شما باید برنامه را به صورت مشترک هم در گوشی و هم در تلویزیون سامسونگ خود نصب کنید . یکی از راحت ترین اتصالات گوشی به تلویزیون سامسونگ استفاده کردن از اپلیکیشن ها قرار دارد .

  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • منو: فارسی
  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • تلویزیون شیائومی P1
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، بهطور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند.

xiaomi tvپلتفرم PatchWall قابل آپدیت نیز می باشد و امکانات آن در طول زمان بیشتر و بهتر می شود. این تلویزیون دارای قابلیت جستجوی جهانی می باشد و شما می توانید محتوای مورد نظر خود اعم از فیلم ها و سریال ها را به راحتی و تنها با تایپ کردن نام آن پیدا کنید. علاوه بر جستجوی صوتی که این تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت جستجوی جهانی به شما کمک می کند تا دسترسی راحت تری به محتوای مورد علاقه خود داشته باشید. تلویزیون 65 اینچ شیائومی L65M5-5ASP پورت های ورودی خروجی متناسب با نیاز های امروزه را به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت دارد و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال و گیرنده دیجیتال پیشرفته می باشد و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون دارای وایفای نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac است و از باند های 2.4 GHz و 5 GHz پشتیبانی می کند. همچنین دارای بلوتوث نیز می باشد.

کنترل دستگاه های خانه هوشمند را در سرتاسر خانه کنترل کنید. در داخل این تلویزیون ها یک پردازنده MediaTek MT9611 با چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی ARM Cortex A55 و یک GPU ARM Mali G52 MP2 پیدا می کنیم. به جز کوچکترین مدل ، همه آنها دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه هستند. برای تلویزیون 32 اینچی ما 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم داشت. با این پیکربندی ذخیره سازی ، به شما امکان می دهد مطالب و برنامه های سرگرمی مورد علاقه خود را بارگیری و نصب کنید. پشتیبانی می کنند ، در حالی که مدل 43 اینچی فاقد این گزینه است. نسخه Android TV 10 است ، آنها دارای میکروفون با دستیار کنترل صوتی Google ، Wi-Fi دو بانده ، بلوتوث 5.0 و 3 پورت HDMI هستند که یکی از آنها eARC است. علاوه بر این ، به لطف ادغام Chromecast و Miracast ، ارسال محتوا از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به تلویزیون بسیار آسان است.

«تلویزیون» از دو کلمه «Tele» به معنی دور و «Vision» به معنی نگاه تشکیل شده است. تلویزیون از اواخر قرن 19 میلادی تولید شده و با کیفیتهای به بازار معرفی شدهاند. در طول زمانهای متفاوت و با پیشرفت تکنولوژی، کیفیت تلویزیون نیز افزایش چشمگیر داشته است. در طول مدت زمان طولانی تلویزیون طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. افراد در منزل و یا در محل کار خود، بیشتر وقت خود را با تلویزیون سپری میکند. تلویزیونها با وجود اینکه منبع خبری بسیار بزرگ و یا کتابخانهای جامع برای افزایش دانش کاربر است، مضراتی نیز دارد. تلویزیونهای قدیمی با استفاده از لامپهای رنگی مضر موجب اذیت چشم بیننده میشد. تماشای بیش از اندازهی تلویزیون مشکلات بسیاری را برای بیننده به وجود آورد و بیماریهای چشمی جدیدی را رواج داد. به منظور مشاهده و شناخت بهترین تلویزیون های دنیا سال 2020 و بهترین تلویزیون های سال 2021 می توانید مقالات مشابه در وبلاگ را مطالعه نمایید. پیشرفت تکنولوژی و کامل شدن دانش، همیشه به نفع مصرف کننده بوده است.

کیفیت این محصولات بهقدری بالا است که به اپل چین مشهور شده است. تلویزیونهای این شرکت هم، کیفیت بسیار بالا و قیمتهای خوبی هم دارند. اما تنها نقطهضعف این برند خدمات پس از فروش ضعیف ان در ایران است. البته به دلیل کیفت بالای این محصولات توجه شرکتهای خدمات پس از فروش همچون گلدیران و مادیران را به سمت خود جلب کرده است. ازاینرو خدمات پس از فروش این برند هرروز بهتر و بهتر میشود. MAGIC یک نام کرهای است که شهرت زیادی در ایران ندارد. اما مارکی است که کمتر دستخورده و توسط خود کشور کره هم تولید میشود. تلویزیونهای کرهای امتحان خود را در بازار ایران پس دادهاند. این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی داشته وتوسط شرکت کاسپین کارانتی شده است. این برند کاملاً ایرانی بوده و نزدیک به 15 سال قدمت دارد. این مارک برای شهروندان ایرانی کاملاً شناختهشده است. اما شاید تلویزیونهای آن همانند یخچالفریزرهای این شرکت شناختهشده نباشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کالی ناب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 3,585
  • بازدید سال : 19,983
  • بازدید کلی : 38,821